הסכם התקשרות

הנדון: הסכמה לחיבור לשירות "טיק טראק" – שירות לכלי תחבורה חשמלי

לקוח/ה יקר/ה,

       איתוראן מברכת אותך על הצטרפותך לשירות ה– TICK TRACKשל איתוראן.

התקנת יחידת איתוראן תאפשר לך להיות מחובר לכלי התחבורה החשמלי שלך בכל עת, באמצעות אפליקציית איתוראן.

אפליקציית איתוראן מאפשרת לך לצפות במיקום הכלי, להגדיר התראות שיכולות להוות אינדיקציה לגניבה, למשל: כניסה ו/או יציאה מאזור מוגדר, טלטול, שעות חריגות לנסיעה ועוד.

כמו כן, עומדת לרשותך האפשרות להיעזר בשירות סיכול הגניבה של איתוראן בעת גניבה, בכפוף לשיקול דעתך הבלעדי ולדיווח עצמי אודות הגניבה למוקד המבצעי של איתוראן, הפועל 24/7, וכן בכפוף לתשלום דמי מנוי ודמי השבה*.

לידיעתך, במערכת האיתוראן, שמותקנת בכלי תחבורה חשמלי בעל סוללה מתנתקת, קיימת סוללת גיבוי שעובדת 24 שעות ללא חיבור הסוללה של האופניים, לאחר 24 שעות המכשיר איתור מפסיק לשדר עד לטעינה הבאה, בכדי להטעין את המכשיר יש לבצע נסיעה של שעה ביום במצטבר או לבצע פתיחת סוויץ' האופניים כאשר סוללת האופניים מחוברת, למשך כשעה. באופן הנ"ל מתבצעת הטענת מכשיר האיתור שבתוך הכליללא טעינה של המכשיר לא יהיה ניתן לאתר אותו בזמן גניבה.

הינך מסכים/ה ומאשרת/ת כי באם ייתפס כלי התחבורה, יחויב אמצעי התשלום הקיים במערכת בדמי השבה בסך של 500 ₪ כולל מע"מ.

דמי ההשבה ו/או דמי המנוי עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם למחירון איתוראן ולהסכם ההתקשרות מול הלקוח. איתוראן תודיע ללקוח ככל שדמי ההשבה ישתנו, במתן הודעה בפרק זמן סביר מראש.

*דמי ההשבה הינם נפרדים מדמי המנוי החודשיים אשר עלייך לשלם בגין השירות.

תנאים כלליים

  • הפעלת אפליקציית איתוראן מחייבת אינטרנט פעיל בכל עת (WIFI /רשת סלולרית) – התראות והודעות לא ישלחו ללא חיבור רשת פעיל.
  • אפליקציית איתוראן הינה בשפה העברית בלבד.
  • תשלום עבור דמי המנוי החודשי הינו באמצעות כרטיס אשראי / הוראת קבע בבנק בלבדללא אמצעי תשלום פעילים באיתוראן לא יינתן שירות.
  • ההתקנה תתבצע בשטח פתוח הנגיש לעבודת המתקין. ההתקנה לא תתבצע בבית הלקוח ו/או במקומות אשר לא יאפשרו הגעה ועבודה סבירה של המתקין
  • ידוע ללקוח כי אין לאיתוראן כל אחריות ו/או איתוראן לא תידרש להחזר כספי ו/או פיצוי ו/או שיפוי במידה וייגנב כלי התחבורה ולא יוחזר ללקוח.
  • האמור בטופס זה בא להוסיף ולא לגרוע מכל האמור בהסכם ההתקשרות ו/או בתקנון האפליקציה המחייב את לקוחות איתוראן בעת קבלת השירות.
  • לאחר קבלת טופס חתום, תתואם ההתקנה ללקוח ורק לאחר קבלת אמצעי תשלום לרכישת הערכה ותשלום דמי המנוי.
  • החברה רשאית להעסיק קבלני משנה מבלי לגרוע מאחריותה.
  • נהלים ושיטות עבודה, כלים סטנדרטיים, רעיונות, תפישות, know-how ו/או פיתוחים סטנדרטיים ו/או ידע הינם ויישארו כל עת בבעלותה הבלעדית של החברה.
  • על התקשרות זו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד, וסמכות השיפוט הייחודית, נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב בלבד.
  • ידוע ללקוח כי איתוראן אינה חברת שמירה ו/או ביטוח והשירות אינו מהווה תחליף לביטוח. יתכנו מקרים בהם לא יאותר כלי התחבורה ולא נוכל להשיבו מסיבות שאינן תלויות באיתוראן, וללקוח לא תעמוד כל תביעה כנגד איתוראן בגין כך.
  • הדיווח למשטרה אודות הגניבה הינו באחריות הלקוח.
  • במסגרת מתן השירות עשויה איתוראן להציע ללקוח, מעת לעת, שירותי ערך מוסף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה. הלקוח נותן את הסכמתו המפורשת לקבל הצעות כאמור וכן הצעות לחידוש השירות ו/או מתן הטבות ו/או עדכונים ביחס לשירות ו/או שירותים ומוצרים נלווים ו/או קשורים, לרבות בדרך של מסרון (SMS), הודעות דוא"ל או מערכת טלפונית אוטומטית. הלקוח רשאי להודיע לאיתוראן בכל עת כי הינו מסרב לקבל הודעות כאמור, דרך כלל או מסוג מסוים.
  • אחריות:
  • האחריות על המערכת תקפה במשך 12 חודשים מיום ההתקנה.
  • על אף האמור, איתוראן לא תספק את האחריות כאמור בקרות המקרים הבאים:
  1. אם נעשה שימוש במוצר על ידי הלקוח/ה ו/או צד שלישי שלא למטרות השימוש במוצר כמפורט בהסכם ההתקשרות של איתוראן עם לקוחותיה.
  2. אם המוצר שסופק ניזוק על ידי הלקוח/ה ו/או צד שלישי בזדון או ברשלנות.
  3. במקרים של שבר ו/או קורוזיה ו/או לחות יתר.
  4. אם המוצר שסופק ניזוק כתוצאה משימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או שלא בהתאם להוראות איתוראן.
  5. אם בוצעה כל פעולה שאינה חוקית באמצעות המוצר (כגון פירוק ללא אישור; מכירה לצד ג' ו/או כל פעולה דומה אחרת).
  6. אם נעשה כל טיפול, שינוי או תיקון במוצר ללא ידיעת או אישור איתוראן ו/או שלא בהתאם להנחיות איתוראן.
  7. אם הלקוח/ה לא מסר/ה את המוצר לתיקון ו/או להחלפה במועד הנדרש לפי הקבוע בהסכם ההתקשרות.
  8. אם הלקוח/ה לא מסר/ה את המוצר לתיקון ו/או להחלפה במהלך תקופת האחריות.
  9. במקרים של כח עליון שלא בשליטת איתוראן, כגון חוסר בזמינות המוצר ו/או טווח פעולת המוצא ו/או תקלות כיסוי של השירות המופעל על ידי ומטעם מי שהורשה לכך ו/או עקב כל הפרעה שאינה נובעת מליקויים במוצר אשר גרמו לשיבושים בקליטת המוצר.
  10. אם המוצר אבד או נגנב או נפגם כתוצאה מניסיון גניבה.
  11. בתום פקיעת אחריות.
  12. מכל סיבה אחרת שאינה קשורה לאיתוראן.
  13. אם, מכל סיבה שהיא, יחדל הלקוח מלשלם את דמי המנוי בגין השימוש במוצר ובשירות.

בכל מקרה, אחריות איתוראן ו/או מי מטעמה לא תעלה על סכום התמורה ששולמה לאיתוראן בפועל בגין המערכת.

  • הסכם ההתקשרות של איתוראן עם לקוחותיה יחול על התקשרות זו בשינויים המחויבים, לרבות ומבלי לגרוע מהאמור: סעיפים 7; 11; 17; 18; 19; 20; 21; 23; 25; 26; 27; 28; 32; 33; 34; 35 והתוספת להסכם, בשינויים המחויבים.
  • ניתן לעיין בהסכם ההתקשרות של איתוראן עם לקוחותיה ("הסכם תנאים כלליים") בקישור שלהלן:

https://www.ituran.co.il/ituranfront/customer-service/customers-service-forms/

Website By Elektro


אופניים וקורקינטים חשמליים כבר ממוגנים עם
איתוראן TICK TRACK מה איתך?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם: